Yogalicious


Jag har verkligen blivit beroende av gymet. Yogan då mest, och ångbastun. Det är inte så konstigt att jag är där 4-5 dagar i veckan. Idag provade jag på Yoga Studions Meditationspass och var mycket nöjd. Jag förvånades av min egen förmåga att kunna stänga av alla tankar och bara meditera i 30 min. Min yogalärare/meditationslärare är deikerad men inte överdriven vilket jag uppskattar. Dvs inga indiantrummor i bakgrunden och mambo jambo. Men hon tänder gärna en rökelse i studion och börjar passet med ett gemensamt
AUM. Sedan följde 60 minuters Ashtanga Yoga och hennes pass är som sagt inte att leka med. Men svettas och kämpar! Men jag gör framsteg!! Jag var så glad idag att mina ben börjar mjuka upp sig lite och att jag känner mer stabilitet i rygg/magen. All träning börjar betala sig.

Idag har det varit så fantastiskt väder, omkring 16-17 grader och strålande solsken. Jag spatserade omkring i en vårklänning och solglasögon, underbart! Det är helt otroligt hur vädret svänger här, jag har haft ont i huvudet 3 dagar i rad nu och jag vet att det är väderväxlingens fel. Från vinter till vår på ett par dagar! I morgon bitti kommer N hem igen från Indien, skönt att ha honom tillbaka och skönt att det är helg!


Kommentarer
Postat av: Lena

Så duktig du är! Detta är du verkligen värd efter en lång och hård höst med träning och.....åter träning! Så mysigt att Natxo kommer tillbaka idag, och dessutom en hel dag innan han egentligen skulle kommit hem. Vad gör man inte när man är kär och galen! :-) Nu ska pappa och jag åka till Växjö och se om jag kan hitta något att ha på mig till bröllopet. Kramar i massor /mammi

2009-03-06 @ 10:06:04
Postat av: johanna

Your blog is truly Yogalicious!

ha en superhelg med la amore. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback