Får finnas sånna dagar med...


Igår hade vi en fantastiskt mysig kväll med våra grannar Sid och Lauren som båda jobbar på
Urban Outfitters huvudkontor här i Philly. Vi drack Rioja, åt ost och pratade kulturskillnader. En svensk, en spanjor, en britt och en amerikan. En mycket internationell samling alltså. De ska också till New York i helgen och vi blev bjudna till L's födelsedagsfest på lördagen då en massa roligt folk kommer! Ser fram emot det! Stil-ångest att gå på fest med bara en massa mode-folk!

Hur som helst. Idag vaknade jag upp med två cementblock till ögonlock, och blev provocerad av min kära pojkvän som skuttade upp med en otrolig energi och gick till jobbet. Själv vet jag inte om jag riktigt har vaknat ännu! Och nej nej nej, det blev inte för mycket vin... jag drack max två glas! Jag tror att det var att jag tränade som en idiot igår och sen inte åt så mycket. Herregud, kan någon amputera mitt huvud idag jag dööööööör, värsta huvudvärken jag någonsin haft!!
Mitt enda mission idag: hämta kemtvätten, köpa vatten, packa för NY. Undrar om jag pallar.....


Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman, vatten gör underverk! Vila ordentligt idag och ladda..... det blir säkert snart bättre. Visst är det kul med trevliga intressanta människor. Kramar och pussar!

2009-03-12 @ 19:53:09
Postat av: Lisa-Lo

älskling! Hoppas du mår bättre nu. saknar dig! Massa pussar

2009-03-13 @ 14:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback