Yoga Friday.


Söndag morgon. Avslutade just frukost och sitter och lyssnar på Lily Allen och dricker te medan solen skiner in genom fönstrena. Härligt! Ska till gymet om 1 timme. I fredags var första gången. N kom hem från jobbet vid 12.30 och vi gick direkt till gymet. Jag testade Yoga Studion och gjorde ett Ashtanga Yoga pass. Det var jättebra, kändes lite kort med bara en timme efter att jag är så van vid 2 timmars pass från Yoga Retreatet i Thailand. Men jag skulle inte ha klagat på det för nu såhär 2 dagar senare har jag ont i precis hela kroppen!!

Gymet är fantatiskt! Det är ENORMT!! De har en gigantisk basketplan, en gym-avdelning stor som en fotbollsplan, yoga studio, pilates, aerobics, dans, en 25 meters simbassäng. Det finns allt allt allt man kan önska sig av ett gym. Dessutom är det lyxigt att man får handduk, schampo, deo, locktång.... allt du kan tänkas behöva i omklädningsrummet. Omklädningsrummet har också en gigantisk jacuzzi, bastu, ångbad...... Jag kan säga att jag kommer att hänga där varje dag. Det ligger 3 kvarter från oss. Perfekt.

Fredag kväll var vi ute och åt på en BYOB (Bring your own bottle). Det är väldigt populärt här och innebär att resturanten inte har alkohollicens så man tar med sig sin egen flaska vin. Det är något som borde finnas i Sverige där det är så himla dyrt med bra vin på restauranter. Efter det mötte vi upp en kompis till N på en mysig bar. En perfekt fredag!

Hoppas er helg har varit supersweet.

xoxo


Kommentarer
Postat av: joh

2009-02-16 @ 13:04:39
Postat av: johanna

oooo vilket fab gym!!! vad glad jag blir att se framför mig att du gymmar med style (locktång, locktång!)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback