Yes Madame 2010

Nu var det mycket längesen jag skrev här på YesMadame och anledningarna är flera. Jag har varit i Spanien och sedan i Sverige ett tag och haft fullt upp med bröllops-förberedelser! Det har varit SÅ kul! Nu är vi båda tillbaka i Philadelphia (eller just nu sitter Natxo på ett plan mot Brasilien och jag i New York) men i alla fall... vi är tillbaka i vardagen här i USA.

YesMadame har jag alltid skrivit på tidigare när jag varit ute och rest, för att berätta om allt som händer på resan. Nu när jag bott här i 1 år så blir det inte så ofta som jag skriver. Detta är ju vår vardag och kanske inte så jätte intressant att höra om för er. Dessutom är folk i allmänhet väldigt dåliga på att kommentera så det är inte roligt heller. Så jag har bestämt mig för att endast göra små inlägg då och då om någonting speciellt har hänt.

Nu har jag flera spännande projekt som jag ser fram emot att jobba med i vår: Jag ska arbeta med Styling på en frilans-basis i Philadelphia och i New York. Jag ska utveckla och samtidigt få utlopp för min kreativitet på min nya sida Styleabaad. Jag ska skriva klart min bok om Indien och kommer i den processen att åka till Nord Indien i oktober i år i en månad för research. Jag ska fortsätta min rehabilitering med träningen och kämpa för att må bättre igen. Sist men inte minst så ska vi gifta oss den 3 Juli och det är inte så lite att ordna inför den stora dagen!

Spännande saker händer och 2010 kommer att blir fantastiskt!



San Sebastian, Baskien. December 2009.


Kommentarer
Postat av: anna lindström-svensson

Åh så roligt att du ska skriva på din blogg igen.Även om det ej blir så ofta är det kul att följa ert spännande liv i USA. Ska försöka bli bättre på att kommentera inläggen!

Kram Anna

2010-02-04 @ 15:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback