Mamma på väg till Philly!

Då var äntligen mamma på väg hit - på fredag eftermiddag landar hon i Philadelphia! Hon ska vara här i 10 dagar och vårt stora mål är naturligtvis att hitta min brudklänning i New York där vi ska spendera största delen av tiden. Jag är så himla glad att hon kunde komma över och hjälpa mig med så roliga detaljer som det! Vi ska även shoppa och göra New York så klart - det ska bli så himla mysigt!
Hon har inte varit hos oss i Philly än så det ska också bli roligt att få visa henne vår vardag, hur vi har det här. Jag längtar!
Bild från April 2009 i Kalmar

Kommentarer
Postat av: anna lindström-svensson

Förstår att du längtar att visa ert hem o NY för mamma Lena.Per har ju redan varit hos er.Ska bli så spännande hur din brudklänning kommer se ut.I NY finns säkert massor att välja bland.Hoppas Lena också hittar något tjusigt till den 3:e juli.Ha det mycket bra tillsammans. kram Anna

2010-02-26 @ 12:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback