Tomorrow: New York


Idag insåg jag att det bästa jag kan göra när det är sånt här underbart höst-väder är att åka till New York, och det gör jag också i morgon. Jag ska sitta på mitt favoritcafé i Williamsburg och titta på människor, skriva och dricka kaffe. Sen ska jag rota igenom 2-3 second-hand affärer som är gigantiska, så det lär ju ta några timmar. Det är planen. Jag stannar bara över dagen och tar bussen för jag vågar inte köra bil genom hela nedre Manhattan till Brooklyn!

Idag har jag tagit en lugn söndags-morgon med frukost Skype med Johanna. Sedan körde jag hårt på gymmet i ett par timmar. Efter det unnade jag mig en god brunch på Rouge vid Rittenhouse Square med Javier, en mycket trevlig kille som jag lärt känna genom Natxo. Solen har strålat och det är så himla behagligt ute. Friskt och höstigt men fortfarande varmt. Hoppas på samma väder i morgon!




Kommentarer
Postat av: Johanna

aweeeee! I also do New york shopping....!! But wait... I WILL!!! ses i november kitty-twin!

2009-09-21 @ 09:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback