Min man lämnar mig...


... för 10 dagar i Spanien, eller Baskien menar jag. Han åker i eftermiddag. Så tråkigt, men självklart får jag skylla mig själv eftersom han bjöd med mig och jag tackade nej. Jag bestämde mig för att stanna här och fokusera på jobbet (man vet aldrig när papprena kommer! eller om jag bara måste rycka in i studion, eller vara med på något viktigt möte). Jag vill i alla fall vara tillgänglig. Desstuom ska jag peppa och vara i god form, dvs. äta bra, sova mycket och träna 4 gånger i veckan. Resor gör en alltid lite ur balans med tidsomställning, långa flygresor, lite sömn och sena nätter.

Det är svårt att tro att vi en gång baserade vårt förhållande på Skype och långa telefonsamtal och endast träffades var 8e vecka. På den tiden, förra året, då var 10 dagar lite. Det var ingenting! Då kunde man räkna ner och känna att man snart snart skulle ses! Nu känns 10 dagar som 10 år. Jag kommer att sakna honom så otroligt mycket.




Kommentarer
Postat av: Lena

Så ska det låta.....när man är nykär och nyförlovad...det bådar gott! Vore värre om du skrev att det inte gör något att N åker iväg. Du ska se att det blir jättesuper när ni träffas igen snart... (Hur många straxar går det på en kvart?) kramar

2009-09-18 @ 23:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback