Just waiting.


I fredags kom äntligen brevet vi väntat på. Tyvärr med fel besked. Jag som hade trott att jag skulle få mitt "arbetstillstånd" förra veckan.. skit också! De säger att det kan dröja kanske en månad innan jag kan börja jobba! En månad kan vara så lite i ett stor perspektiv, jag borde vara glad ändå. Men i fredags var jag världens olyckligaste! Jag är så otålig, rastlös. Jag vill inte vänta mer och varje dag, timme, minut känns bara så... lång.

Men helgen blev bra ändå. Spansk fest med massa Rioja och härliga människor, bröllopsplanering och hemma-mys och söndags-bio (The September Issue). I måndags var jag återigen i studion på Urban Outfitters och hängde och var med på lite möten. De konstaterade fakta: det är bara att vänta.

Så nu blir det vanliga schemat typ: träning, läsa, hänga och just det ja... planera en viss fantastisk dag nästa sommar!

Jag får helt enkelt anamma Andy Warhols motto:



Kommentarer
Postat av: Lena

Så klokt du skriver! Andy Warhols motto är inte att förakta! Det är bra att du passar på att träna och planera er stora dag! Ska snart gå till sängs, har varit på körövning med Rebeckakören "tre länkar"i kväll. I morgon blir det konsert för alla systrarna i logen! Kramar till er båda!

2009-09-16 @ 21:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback