American Apparel


Igår var jag ute nästan hela dagen, det var soligt och härligt här. Först gick jag till gymmet och körde både styka och kondition, det kändes bra. Sen stack jag hem och åt lunch. Eftermiddagen spenderade jag på The Last Drop, ett café som ligger i samma kvarter som vårt hus. Det är där alla konst-, musik- och mode-nördar samt veganer och gay people hänger. Det är alltid en skön stämning, bra och lite konstig musik och gott kaffe. Jag åt en kaka. Eller jag försökte äta upp hela men den var så stor att jag mådde illa efter hälften och var tvungen att ta med den hem. He he, det är verkligen ingen överdrift när det säger att "Everything's bigger in the States". Det är så, det stämmer till 100%. Jag åt alltså kaka, drack kaffe och pluggade spanska i drygt 3 timmar. Kändes super! Det går bra det där!

Sen drog jag ner till
American Apparel och bestämde mig för att uppdatera min tränings-garderob lite. I princip alla mina träningskläder kommer ifrån American Apparel och de är de snyggaste och skönaste kläderna att träna i! I morse invigdes kläderna på gymmet, jag släpade mig dit ska jag medge för jag var trött och hade lite träningsvärk sen igår. Men skönt var det när jag var klar! Då blev det hem och laga linssoppa och äta foccatia (hembakad) till lunch. Nu är jag helt slut men det är ändå en skön känsla.

Jag är sjukt nöjd med min nya tränings style. Vad säger ni?

Böj och flexa, böj och flexa...




Kommentarer
Postat av: Lena

Jösses Elsa, vilka kläder! Visst, de verkar vara sköna att träna i och stilen får mig att minnas 80-talet med Jane Fondas workout hysteri http://www.youtube.com/watch?v=Jhb_-II16PQ&feature=player_embedded#t=43

Du verkar i alla fall må lite bättre i dina "vanliga" leder, kanske så att vädret är bättre och att du inte "hänger" framför datorn så mycket nu. I dg är det söndag här i Umeå och mormor och jag ska röja lite i garderober och så. Jag är hemma i Kalmar i morgon kväll, kanske samtidigt när Natxo kommer hem, vad härligt för dig! många kramar från mig!

2009-09-27 @ 07:17:06
Postat av: Johanna

I like this

2009-09-27 @ 20:03:15
Postat av: Johanna

I like this

2009-09-27 @ 20:03:41
Postat av: Johanna

I really like this

2009-09-27 @ 20:08:56
Postat av: Elsa

AA is the shit!

2009-09-27 @ 22:24:59
URL: http://yesmadame.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback