What's new?


Gud, jag är så trött att jag inte orkar blogga nuförtiden, så jag tänker mest ge en kort update. Idag har vi gjort en plåtning inför julen med en svensk modell. Det var roligt men stökigt, vår studio är nog den rörigaste platsen på jorden. Man får hålla hårt i kaffemuggen, för ställer man ner den någonstans så hittar man den aldrig igen. Det är svårt att hitta alla accessoarer och skor när det är så mycket saker överallt. Jag började röja röran i eftermiddags men gav upp efter en halvtimma. Jag borde ta med mig kameran till studion någon dag så ni får se!

Natxo är på väg hem från L.A där han varit på nån vindkraftverks-mässa. Han kommer hem inatt. Min Sweetheart överaskade mig med senaste numret av Indiska Vogue som han beställde ända ifrån Bombay till mig! Jag har letat både i New York och Phila efter den men inte hittat den.

Jag längtar redan till helgen som blir den första på länge utan några som helst planer - Gud vad underbart! Jag ser fram emot att bara lata mig, gå till gymmet och sova extra mycket. What else? Jo jag har bokat mina biljetter hem över julen! Kommer att vara i Kalmar mellan den 23 dec - 1 jan. Underbart! Natxo kommer också dit efter julafton. Tyvärr blir det inget Sthlm den här gången...

 

 

 




Kommentarer
Postat av: Lisa-Lo

jaaaaaa!!! jag är hemma till den 25 dec. sen åker jag tillbaka till malmaö igen. Men då hinner jag se dig en snabbis och ge dig en kyss i allafall! Puss

2009-10-29 @ 11:09:01
Postat av: Johanna

Natxo is such a Bollywood-guy! Cant wait to meet him!! njut av helgen sweetie! och skicka önskelistan anytime!

2009-10-29 @ 13:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback