Vår helg med finbesök

På fredagsmorgonen tog jag tåget in till New York och vi hade modell-casting hela dagen på vårt showroom på 7e avenyn. Vi såg cirka 70 tjejer och hittade några som vi kommer använda i framtiden. Det var en soft dag och vi satt och mös och dracj thé i de stora fotöjerna och sofforna på jobbet mest hela dagen. Fin fredag!

Natxo med sin moster.

Jag och Natxos mamma.

Natxos moster och hans mamma kom på fredags-kvällen. New York visade sig från sin höstigaste och ruggigaste sida. Det regnade mest hela tiden. Vi åt brunch och promenderade längs Bleecker Street och jag försökte prata spanska eftersom de inte pratar någon engelska alls. Det gick ganska bra för de är så mysiga och det gör inget om man säger fel.

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka häftiga fotöljer! Vad mysigt ni verkar ha haft det! Så kul för Natxo att hans mamma och syster kommer på besök. Hoppas att din andra vecka blir lite lugnare :-) Idag har Kalmar visat sig från sin soligaste sida och jag har hunnit vara ute i trädgården lite. Kramar från mamma

2009-10-20 @ 18:20:02
Postat av: Johanna

I like this!

2009-10-24 @ 13:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback