New York i morgon

Kort update: I morgon åker jag tidigt till New York för att göra en stor modell-casting i vårat showroom där. Det kommer tjejer från flera olika agenturer och det kommer att bli en lång dag! Men jag ska också passa på att shoppa lite eftersom det är sample sale (vilket betyder typ 75% rabatt) förhoppningsvis en vinterkappa eller nån mysig höst-kofta! Det har börjat bli riktigt kallt här med bara några plusgrader och regn. Jag har hittills haft en helt sinnesjuk vecka med så mycket kläder att styla och fota att vi knappt haft tid att sitta ner en enda sekund! Men jag älskar det och blev så glad när jag fick mycket positiv feedback idag på bilderna vi gjort i veckan! Ser fram emot att visa en del bilder som vi gjort inom en snar framtid!

I morgon kväll checkar vi in på W hotel och hämtar upp N's mamma och moster från flygplatsen då de kommer från Spanien. Vi ska ha en mysig helg i New York. Men först och främst ska jag sova ut ordentligt på lördags-morgonen och sen gå och träna. Jag fattar inte hur jag orkar men jag var faktiskt och tränade igår efter jobbet, måste fortsätta i samma anda nu!

Ha en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback