New job


Dag 2 avklarad på nya jobbet och det är klart att jag måste berätta alla detaljerna för er! Det har varit två riktigt intensiva dagar i studion tillsammans med web-teamet. Vi är alltså runt 7 personer + modellen för dagen som producerar bild efter bild på snygga outfits eller detaljbilder på skor och accessoarer för vår online shop. Det är en skönt avslappnad atmosfär där vi kör våra favoritlåtar på hög volym och skrattar med varandra. Men samtidigt så har vi press att fota ett visst antal plagg per dag så stressfaktorn är hög. Jag har rusat fram och tillbaka med kläder och accessoarer så att jag är helt slut och lite nervöst är det ju innan man vet om ens stil är det som passar märket. Men jag tycker att det har kännts bra hittills så det är bara att köra på. På fredag ska vi jobba i New York och ha en modell-casting för att se vilka tjejer vi ska använda till kommande fotograferingar, det ska bli kul!

Summan är att jag har världens roligaste jobb just nu men samtidigt är jag så trött att jag förmodligen kommer att sova hela helgen. Förresten så ska jag stanna i New York över hela helgen efter vår casting är över. Natxo kommer också och hans mamma och moster kommer från Spanien och ska vara med oss i en vecka! Mysigt. Så det blir säkert nån mysig brunch på lördag i Meatpacking District och sen lite shopping på det. Jag msåte ju utnyttja min grymma rabatt jag har numera på Urban Outfitters, he he...




Kommentarer
Postat av: Lena

Oj....vilken rivstart! Roligt att du trivs "som fisken i vanten" Take care!

2009-10-14 @ 13:18:49
Postat av: Linda

Vad roligt att höra!! Å vilket roligt jobb du verkar ha! Kul att du äntligen fått börja. Lycka till med allt. Vi saknar dig. Kramar från Linda och Hilda

2009-10-14 @ 21:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback