My day.

Modellen vi jobbade med idag.

En av de fantastiska halsbanden.



Idag vaknade jag upp under två tjocka täcken och kände mig lite bättre från förkylningen jag dragigts med i ett par dagar. Jag åt frukost och skypade med mamma och sen bestämde jag mig för att åka till Urban Outfitters för att hjälpa till på en plåtning. Det var kul att träffa alla där igen, man börjar ju känna folket där nu. Vi plåtade en massa kläder för deras web-shop och det var stressigt och högt tempo som vanligt. De hade fått in one-of-a-kind halsband från Indien som var totally amazing. Emellan åt skruvade vi upp volymen och shakade loss! God - I'm counting the days now! Hoppas och ber att mitt arbetstillstånd kommer snart!

Vid tre-tiden hämtade Natxo upp mig och vi åkte hem och gick direkt till vårt stam fik och fikade. Sen gick vi upp till lägenheten och fann den stinkandes av citron-skurmedel som värsta offentliga toaletten. Det var ju första dagen för vår nya cleaning-lady. Ja vad ska jag säga. Jag var inte nöjd. Vi var tvunga att skura om golven själva för att ta bort skurmedel-stanken och skrubba badkaret för det var inte heller rent. Ja, vi får se hur det går, ska ge henne en chans till.

I morgon ska jag till frissan i ett par timmar på morgonen och fräscha upp färgen lite. Jag vet att jag har svurit åt alla frisörer sen jag var hos Bumbel & Bumble i New York för jag har aldrig blivit så nöjd som hos dem så jag borde aldrig mer gå till någon annan. MEN när man inte känner för att spendera en halv förmögenhet på sitt hår så måste man hitta andra alternativ! Så enkelt är det. Återkommer med utvärdering i morgon.

Sådär ja. Kanske inte den mest händelserika dagen i mitt liv, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback