Ett nytt kapitel tar sin början


Igår morse vaknade jag och kände mig rastlös. Jag cyklade ner till stationen och tog en buss till New York. En och en halv timme senare stod jag på 42e gatan och solen strålade. Jag strosade omkring lite, åt lunch och var på en Vintage Sample sale med fantastiska klänningar. Jag satt och fikade på 7e avenyn precis vid Parsons School of Design och nära Fashion Institute of Technology - där kan vi snacka streetstyle inspiration. Det är något som jag verkligen älskar - att inspireras av folks personliga stilar i en stad som New York, underbart!

Sen ringde telefonen och jag fick mitt erbjudande från Urban Outfitters! Nu är allt spikat och klart och jag börjar redan på måndag! Jag är glad, nervös och förväntansfull!!!!!!! Nu börjar ett nytt kapitel i mitt liv och det kommer att bli mycket lärorikt och intresasnt att jobba här i USA och i ett mode-företag.

Nu är det fredags eftermiddag och vi har precis kommer hem från lunch på vårt Mexikanska ställe och från gymmet. Ikväll ska vi gå på premiären av Coco Avant Chanel. Ja, den har inte kommit hit förrän nu.. dåligt! Men det ska bli härligt att få lite fashion inspiration lagom till jag börjar jobba i mode-industrin.

Ha en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

gooooooood times sweetie!!!!

2009-10-10 @ 02:41:03
Postat av: Jonas

Underbart!



Hörs snart,



Kram J

Postat av: Lena

Sååååå spännande det kommer att bli! Take care! Njut av sista ledigheten! Kram

2009-10-10 @ 13:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback