21 grader, regn och mycket att göra.


De senaste två veckorna har varit så himla stressiga och jobbiga. Nytt jobb, nya människor, nya rutiner samtidigt som Natxos mamma och moster varit våra gäster. Då vill man ju samtidigt anstränga sig och prata spanska och göra det trevligt hemma, visa våran stad och gå ut på restaurang och hitta på saker. Nu har de precis åkt efter mer än en vecka här och jag är helt slut! Det har varit roligt att lära känna dem och ha dem här, men timingen har inte varit den bästa. Lite mycket på en gång helt enkelt!

Jobbet har inneburit mer springande och stående och stress än jag någonsin kunde ana och mina fötter och leder har fått lida. Jag har knappt suttit ner på hela dagen på plåtningarna och det känns! Jag har förlitat mig på alldeles för starka mediciner den senaste veckan och i fredags var de så svullna att de inte gick ner i ett par skor. Det är fortfarnade illa tyvärr. Det är deppigt, det är det verkligen. Vi får se vad som händer nu. För stunden ska jag bara vila, jag ska inte göra någonting i morgon, bara ligga i sängen med en bra bok och ett par kyl-klampar på fötterna.

Det är därför jag inte har skrivit på ett tag, det har varit lite för mycket att göra! Ha en skön fortsättning på helgen!




Kommentarer
Postat av: Johanna

efter regn kommer solsken...

bättre tider kommer snart! puss

2009-10-25 @ 17:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback