new plans


Senaste månaden har varit så händelsefull, rolig, lärorik, intensiv och jobbig på samma gång. Jag har börjat jobba som stylist, stylat modeller på photoshoots varje dag, komponerat roliga outfits och haft otroligt kul i studion med mitt team. Jag har älskat det! Samtidigt så har min kropp sagt ifrån och varje dag har varit en kamp mot smärtan. Det har varit mycket gråt och tandagnisslan. Jobbet har varit otroligt fysiskt krävande och jag har stått upp hela dagarna vilket varit döden för mina fötter och min rygg. Jag har inte kunnat gå till gymmet för jag har haft så ont. Tillslut så gick det inte längre och jag sa upp mig. Det kändes skit-tråkigt och de var lika ledsna som jag. De sa att de vill ha mig kvar på Urban för att de tycker att jag har talang, jag fick mycket positiv feedback, vilket var kul! Så vi får se vad som händer nu men det finns möjligheter både på Urban Outfitters och utanför. Jag har ju New York runt hörnet också!

Jag är positiv, för detta är en erfarenhet som har öppnat dörren till en helt ny branch och jag har fått kontakter för att fortsätta i samma bana. Känns spännande!

Lite inspiration från franska Vogue.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Go girl!!!!

2009-11-12 @ 20:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback