I'm yoga roadkill today


Idag betalar jag priset för att jag inte tränat Ashtanga Yoga på hurlängesomhelst! Blää... ont i hela kroppen efter gårdagens pass, vilket också påminnde mig om varför jag har bojkottat just denna yogaläraren under en längre tid. Han börjar passet med att säga: Today we're gonna start with hand-stand. Kul skämt tyckte jag ända tills folk omkring mig verkligen börjar stå på händerna. Ursäkta mig men vad hände med solhälsningen?

Men det var skönt ändå att köra ett ordentligt pass och i morgon blir det nog ett till. Måste ju komma tillbaka i form nu med både vila och träning. Nästa vecka har jag nämligen besök av världens bästa katt - Meeeow... Johanna, aka. kitty-twin, kommer hit och hälsar på! Vi ska ha sjukt kul här i Phila och i New York där vi ska fira Thanksgiving, shoppa seond hand, leta brudklänning till mig, festa och bo i en lägenhet som vi hyrt ungefär vid Flatiron Building. Fantastiskt! Längtar efter söndag då hon kommer.

Flatiron Building NYC. Ph: flickr


Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman....handstående...måste till coh med du förstå att man inte ska ge sig på när man är svag i kroppen......hur som helst. Hoppas att det snart går över och att det nästa yogapasset har en annan "lugnare" lärare. Så kul ni kommer att ha det i NY, jag är sååååå avundsjuk! Kramar i massor!

2009-11-18 @ 01:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback