hösten är här

Helgen var regnig och varm, mellan 15-20 grader. Alla träd i Rittenhouse Square har blivit gula, röda och bruna men vi satt ändå ute och åt take-away-thai i parken på lördagen och gick inte förräns det började dugg-regna. Då gick vi hem och åt glass och tittade på film medans det riktigt hällde ner utanför. Hösten har verkligen kommit till Philadelphia. Nästan varje dag ser vi en fantastisk solnedgång då himlen färgas i alla toner av rosa, orange och lila och nästan ser ut att brinna upp.

På söndagen åt vi brunch på vårt Mexicanska ställe och handlade, tvättade och såna nödvändiga tråkiga sysslor. Sen pluggade Natxo, han gör ju en utbildning på Wharton samtidigt. Jag gjorde inget vettigt. Vilade och kollade på Glee! Första helgen på länge med bara lugn och ro, inga planer vilket har varit väldigt skönt. Jag känner mig inte i form, jag bara sover och vilar hela tiden så jag behöver det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback