Work out.


Har varit en fin träningsvecka det här! Har kännt mig bra i leder och muskler och kunnat köra hårt.
Söndag: Simning
Måndag: Konditionsträning
Tisdag: Styrketräning
Torsdag: Yoga och konditionsträning
Fredag: Magdans och Styrketräning

Detta är bra jobbat! Jag känner mig stolt och glad trots att jag har en hel del träningsvärk från igår! Magdansen går fint nu men det är jäkligt tricky om vi säger så att få till detta rumpskak samtidigt som man ska hålla koll på handrörelser och så. Men det går frammåt. Lederna mår bättre och bättre och jag har börjat minska på min medicin nu. Nu är det bara att fortsätta på detta spåret så är jag nog back in business inom en mycket snar framtid.

Nu i helgen blir det ingen träning. Ikväll ska vi ha en grillfest på vår balkong för ett glatt gäng bestående av amerikanska och spanska vänner. Solen skiner och det är runt 25 grader såhär på morgonen och jag längtar redan tills ikväll!

Ha en fin lördag!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Lisa-Lo

jag saknar dig!!! jag vill åxå komma på fest hos dig! Kyss

2009-05-24 @ 10:40:34
Postat av: Elisabeth och Stefan

Hej Elsa!

Du verkar ha det härligt "over there". Skönt att du känner dig bättre i lederna.

Vi vill önska dig ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!



I helgen var vi i Huskvarna och bodde hos Kristina och Björn i deras nya villa.Den var fin, men där får de att göra både med trädgård och villa. Fick lära dem vad ett ogräs är :-). Till helgen ska alla tre barnen till Gränna på bröllop. Då gifter sig kusin Victoria (Bertils dotter).



Hälsningar

Elisabeth, Stefan och Fredrik (som är hemma en sväng)

2009-05-26 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback