My WE


Helgen började mycket bra! Efter magdansen var jag så trött att jag sov i en timme när jag kom hem! Vaknade upp och gjorde en espresso och snackade med Johanna på Skype medan N var på gymmet. På kvällen gick vi ut och käkade en fantastisk middag på Alma de Cuba som är min absoluta favoritrestaurant i Philadelphia. Den cubanska atmosfären och maten är något utöver det vanliga! Deras mojitos är också gudomliga!

Igår hade vi en fixar-dag. Vi åkte till IKEA och köpte möbler till balkongen och en stor palm. Köpte lite grejjer vi saknar i köket också. Sen kom vår städ tjej och storstädade så vi blev utkastade och var tvungna att äta en brunch på Du Jour vilket inte var helt fel. Efter det blev det storhandling på Whole Foods. Sen var det skönt att komma hem till ett "nytt" hem (ärligt talat var det superskitigt innan) och fixa i ordning IKEA grejerna. Jag bakade en äppelpaj och N lagade middag och gick och köpte lite vin. Kändes skönt att relaxa lite efter att ha sprungit runt som en idiot hela dagen och fixat. Vi satt resten av kvällen ute på balkongen, det var runt 25 grader och himlen var rosa. Vi har så vackra solnedgångar från vår uteplats. Man ser ut över hela västra delen av staden med alla skyskrapor och hus. Lovar lite bilder snart när vi fått mer iordning.

Idag är det söndag och vi har precis ätit lite frukost. Det är en fantastisk dag, soligt och runt 25 grader. Vi ska gå en runda in till Rittenhouse Square och lägga oss på en filt. Sen blir det gymmet när det börjar bli för varmt och ikväll ska jag ha girls night med min granne Lauren. Mycket bra plan för idag!

Jag bjuder idag på en bild på mitt nya basket linne. Jag kan ingenting om Basket men jag tycte att färgerna var fina!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sweetie!

Haller med dig om trojan, fargen ar jatte fin! Vad mysigt det later dar du bor, skont med utaplats att kunna sitta och pa och titta pa solnedgangen varma sommarkvallar! Ser fram emot bilderna. Besitos!

2009-05-11 @ 16:46:39
Postat av: Johanna

GRRRRRRRRRRRReat linne yaar!!

2009-05-11 @ 22:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback