It takes time.


Gick upp som vanligt idag vid 8 tiden och tog mig vid lunchtid till gymmet. Hade grym träningsvärk ett jobbigt konditionspass igår. När jag kom dit var min Ashtanga Yoga och mitt meditationspass båda inställda! Måste varit meningen att jag skulle vila idag då! Så jag gick och köpte en New York Times och satte mig på Du Jour och åt lunch istället. Inte helt fel det heller.

Nu ska jag dra till mitt mys-café -
Chapterhouse, där de spelar soft grym musik och man kan mysa ner sig i en stor fotölj med sin Macbook och bara skriva. Det behöver jag. Lite mer fokus. Min bok går det ju inte så bra med. Har bara lyckats skriva 5 kapitel hittils på mitt utkast. Jag skriver för långsamt... och för sällan!

Har jag ens berättat vad jag skriver om? Jag skriver en bok om alla galna Indien-resor (8 stycken!) som jag gjort de senaste 10 åren!! Mellan 1999-2009. Jag har 8 stycken välfyllda dagböcker att utgå ifrån och det finns inte brist på äventyr att skildra! Men det känns som att det kommer att  ta en evighet att färdigställa detta mastiga projekt. Vi får se. Kanske lägger jag upp ett smakprov här på bloggen och ber om lite feedback?

Miss you cupcakes!

Kommentarer
Postat av: Johanna

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

SMAKPROV!!!

2009-05-19 @ 22:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback