B day


TACK för alla gratulationer! Ni är för söta! Ja så nu är man då 26 och dessutom är man faster! Ja, i morse när jag vaknade så var brorsan och Lindas lilla Hilda redan född på andra sidan Atlanten! Allt har gått toppen! Jag slog en signal och var sjukt nyfiken och nu har jag redan sett bilder! Kan inte vänta tills jag får komma hem till Kalmar och gosa med den lilla plutten!

Medan jag satt i telefon så stekte N American pancakes som vi åt med jordgubbar! Födelsedags-frukost-lyx!!!! Idag blir det vanlig dag med styrketräning på gymmet (igår cyklade jag 14 km men har inte så farligt med träningsvärk). Sen ikväll blir det "surspirse" dinner som jag råkade, av en händelse, få reda på... Tror det blir på den mycket trendiga asiatiska restauranten Buddakhan ... men som sagt... jag vet INGENTING! Den riktiga födelsedagsfirningen kommer i helgen då vi åker till New York för att fira båda våra födelsedagar! N's födelsedag är 13 juni och då är ju jag redan i Sverige!

Tack mamma och pappa för det fina kortet ni skickade med den sömniga katten, och för de blå/gula ballongerna och de svenska flaggorna. De står här och vajjar på frukostbordet!

xoxo


Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis lilla gumman! Oh vad vi saknar dig, speciellt idag. Roligt att höra att det är så många som tänker på dig idag. Den sömniga katten är "Kitty" och jag tänkte att idag kan du få vara som hon, lite lat i hängmattan! Ha en härlig middag och njut av att vara uppvaktad. Många kramar och pussar från mamma och pappa

2009-05-27 @ 17:11:18
Postat av: Sofie

Hej Gita! Hoppas att du hade en lika fin avslutning som borjan pa din fodelsedag och att overaskningsmiddagen var god och trevlig! Grattis till att bli blivit faster! Sa roligt! Hoppas allt har gatt bra. Sa det blir Sverige for dig i sommar vad mysigt. Aker du sjalv, eller kommer N med dig?Hoppas du ar kvar nar jag kommer hem sa vi hinner ses for picnic och vin i parken! xoxo

2009-05-28 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback