Farväl Phila


Idag sätter jag mig på planet ffrån Phila för att i morgon vid lunch-tid hamna på Arlanda! Ska bli härligt att spendera sommaren i Sverige och umgås med familj och vänner (och speciellt nya familjemedlemmar: min brorsdotter Hilda såklart!). Jag kommer stanna i Stockholm över helgen för att fira Johannas Master-examen med dunder och brak! Hurray!!!

Sen på söndagskvällen tar jag mig till Kalmar. Där blir det midsommars-förberedelser och självklart kommer också N till Kalmar för att fira med oss! Hans första Midsommar - oj vad han ska få dansa små grodorna och snapsa och äta sill! Vi ska visa honom!

Ser fram emot att träffa er alla under sommaren och mysa och skvallra och ha det fantastiskt!

xo




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag längtar!!! Tänk imorgon kan vi prata i telefonen! Kyss kyss

2009-06-10 @ 19:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback