90210


Nu är vi här i Beverly Hills och njuter för fullt av L.A. Igår åkte vi ut till Santa Monica och strosade runt ute på piren och tog en mycket casual middag där. Det var mysigt med gågatan, 3rd street, och Ocean Avenue och vi njöt av atmosfären trots att vinden var kallare än förväntat. Det är ju ändå California, borde ju vara hetta! Men det är till och med kallare än Philly nu... runt 20-25 grader skulle jag säga.

Idag åt vi brunch i Beverly Hills och shoppade lite på Rodeo Drive. Eller rättare sagt N shoppade på Rodeo Drive och jag var smakråd. Sen drog vi förbi Sunset Blv vilket inte var någon höjdare ner mot Hollywood. Där var det galet. En massa galna utklädda människor, mängder och turister som flockades kring "The Hollywood walk of fame". Vi tog lite bilder och drog snabbt vidare till Melrose Avenue där jag shoppade på American Vintage medan N tog en drink på ett mysigt ställe brevid.

Ikväll ska vi ut och festa, det måste man ju göra när man är i Hollywood. Vi får se vart vi hamnar!

Njut av helgen och fira Sverige idag åt mig med!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback