Mysig vinterhelg

Vilken mysig helg det har varit! Jag och Natxo kickade igång helgen med middag och ett okänt nummer caipirinhas tillsammans med en kompis honom, på vår Kubanska favoritrestaurant Mixto. Det var hur kul som helst! På lördagen gav vi oss trött ut i regnet för att äta brunch på Kanella - en grekisk restaurant som vi nyligen upptäckt. Deras vegetariska tallrik är gudomlig, och den hjälpte mig att komma tillbaka till liv igen efter fredagskvällen. Vi fortsatte lördagen med att handla julklappar och regnet förvandlades till snö! Så var julstämningen även här! På lördagskvällen var vi hemma och lagade mat, öppnade en flaska vin och såg en bra film. Skönt med myskväll - det var hur länge som helst sen sist!

På söndagen var det riktigt kallt och jag fick plocka fram det tunga artilleriet (min Helly Hansen jacka). Vi tog en tur till Walmart för att fylla på lagret av Vitamin Water och sånt. De sålde galna mängder osmakligt julpynt. Bland annat julornament i form av Coca Cola- burkar! Fint att ha i julgranen...eh. Efter en mysig brunch på den Mexikanska restaurangen El Vez med sangria och enchiladas så spenderade vi kvällen hemma hos ett par kompisar. Vi spelade TP och drack glögg och åt pepparkakor framför deras öppna spis. Det var hur mysigt som helst! Riktig julstämning det där.

Summerat var det en fantastisk helg! Good Times!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Walmart? I thought they only sold Walls there...

2009-12-08 @ 10:57:49
Postat av: Johanna

(that was a quote from paris hilton)

2009-12-08 @ 11:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback