Last Week


Den senaste veckan har det känns som att jag varit på semester eftersom Johanna varit här och vi haft för oss en miljon olika roliga saker! Jag fattar inte hur vi hunnit med så mycket på en enda vecka! Vi har ätit brunch i solen, varit på photoshoot på Urban Outfitters, shoppat en massa, tagit galet mycket bilder, suttit och myst och catchat upp med en massa vin och godsaker. Vi har varit i New York och firat Thanksgiving, shoppat ännu mer, varit i Central Park och Upper East Side, Downtown Soho, promenerat runt i West Village i solen, vart över i Brooklyn och hängt i Williamsburg ätit middag och druckit drinkar i Meatpacking District. Allt har varit fantastiskt och vi har uppdaterat varandra på vad som händer i våra liv, samtidigt har hon fått lära känna Natxo bättre och det är ju toppen! Nu är gråa vardagen tillbaka, eller visst inte så grå - idag sken solen och himlen var blå. Tro mig när jag säger att jag har aldrig bott på ett så soligt ställe i mitt liv, det är i princip alltid soligt här även om det är kallt som nu på hösten. Idag var jag tillbaka på gymmet, sen satt jag och skrev på min bok på ett café. Här kommer fler bilder från senaste veckan.

Vintage Shopping på Buffalo Exchange.

Street art i Greenwich Village.

Joe's Busy Corner i Williamsburg, Brooklyn.

Brooklyn Bridge och Manhattan i bakgrunden.

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Åhhh vad mysigt ni har haft det! Jag vill också åka till NY!!!! Kommer i början av februari! Har ni en sängplats? Vad fin du var i håret på den första bilden! FAB! Nu har Bambie varit här på torpet och i morgon ska vi få nya Bambu staket till våra uteduschar! ochkså mysigt. På fredag åker vi till Bangkok, där ska vi gå å marknad! Kramar i massor!

2009-12-02 @ 08:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback