Baskien nästa

Om 4 dagar lämnar vi USA för att bege oss till Spanien och Sverige för att fira jul. Det ska bli så himla mysigt! Hela nästa vecka kommer vi att spendera i Baskien. Vi ska vara i Bilbao och Vittoria med Natxo's familj, göra en liten dagsutflykt till La Rioja och kanske få med oss lite vin hem, åka till San Sebastian 2 dagar och njuta av god mat och gudomligt vin. Jag älskar San Sebastian, det är den mest pittoreska staden vid kusten där du kan gå in på vilken liten bar som helst och äta Pintxos (Baskisk version av Tapas) som knockar dig av stolen för att de är så goda. Det är den stad som har flest Michelinstjärne-restauranger per capita! Det ni!
Den 21 Dec flyger jag hem till Kalmar och lämnar Natxo kvar i Spanien och sedan kommer han också till Kalmar efter julen för att fira nyår med oss. Vi ska även göra lite wedding-prep på plats!!
Jag kan knappt fatta att jag faktiskt bott här i nästan ett år nu! Jag flyttade till Philly den 1 Februari, tiden har gått så snabbt sedan dess! Jag trodde inte att jag skulle trivas så bra som jag faktiskt gjort, men jag antar att med rätt person vid sin sida så spelar det ingen roll vart man är i världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback