2010


På senaste tiden har jag drömt så otroligt mycket och när jag vaknar kommer jag ihåg varenda detalj. Jag har drömt symboliska drömmar - jag tror att jag håller på att sända budskap till mig själv genom mina drömmar. Det är väldigt intressant det hela. Jag har bland annat drömt att jag har jobbat på en budfirma och levererat paket till mig själv. Mycket symboliskt - jag vill ge mig själv något.... kanske vill jag säga mig själv något? Jag vill ge ett budskap till mig själv?

I natt drömde jag att jag hittade en brosch, en sån där pin. Jag hade ritat den när jag var liten och den var vit och på den stod med barnsligt skrivna siffror - 2010. I drömmen så hade jag som barn förutspått att 2010 skulle bli ett helt fantastiskt år. Jag satte på mig denna knapp på min svarta kappa. Symboliskt? Inte ens det - helt enkelt ett glasklart meddelande från mina drömmar till mig själv - 2010 blir det bästa året EVER!

Kommentarer
Postat av: Lena

2010 this is the year! Så klart att du drömmer så.......det året Natxo och du slår hymens band! Kan livet bli bättre...................never!!!!!

kram!

2009-12-03 @ 02:01:53
Postat av: johanna

jag röstar också på att 2010 blir det bästa året!!! vilken cooooool dröm!

2009-12-04 @ 10:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback