Sommarens sista dagar.


Jag var med brorsan och jobbade i Malmö nu ett par dagar på nattklubbsbåten Prins Bernard och det har varit riktigt intensivt! Vi jobbade till långt in på natten med att få till riktigt sköna bilder. Jag hade en stylingroll och jobbade ihop med bra hår och make-up tjejer/killar samt modeller. Det blev tillslut riktigt coolt och jag ser fram emot att få se slutresultatet. Vi körde på en rå, glamourös stil och det kändes helt rätt! Nu ser jag fram emot en lång slapp helg där jag bara ska packa inför tisdag då jag åker tillbaka till USA. Jag ska verkligen njuta dessa sista dagar av den svenska sommaren - sitta ute i trädgården och äta frukost och läsa DN och gosa med min brorsdotter Hilda.








Kommentarer
Postat av: Johanna

mmmm fab hairdresser i kalmar (!) Apka bal bilkul sundar lag rahi hu! njut av sista sverige sommaren i small-land nu! puss

2009-08-17 @ 09:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback