Photoshoot in Malmö


Om inte mindre än 5 dagar så åker jag tillbaka till USA efter en lång ledighet i Sverige. Det känns bra. Jag har njutit av Sverige, det fantastiska vädret, träffat familj och vänner så nu längtar jag faktiskt efter Natxo och efter Philly. Jag ser också fram emot att äntligen få börja jobba och dessutom på
Urban Outfitters som jag tror kommer bli helt fantastiskt!

Jag passar nu på att värma upp lite inför stundande styling-utmaningar med att göra ett jobb i Malmö nu i morgon och på fredag. Det är brorsan som ska fota så jag hänger på och stylar! Ska bli kul och jag lovar att återkomma och berätta mer om det snart.







Snart tillbaka i Staterna...




Kommentarer
Postat av: Johanna

Go Go styling-cat! vill verkligen se resultatet av two great Lindströms ka cooperation! cumme

2009-08-13 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback