ME likey!


Hola!

Ligger just nu i hotellsängen och blickar ut över vår terass asmt över ett blått blått hav. Los Cabos är so far helt fantastiskt! Hur kan man jämföra det? Om Tulum, där vi var i våras, är bohemernas dröm så är Los Cabos nog jet-settarnas ställe. Eller kanske det bara är vårt hotell? Hur som helst. Det är en mycket speciell folk art här (läs nyrika ryssar med pengarna väl synliga genom diverse märkesväskor som släcker törsten med Moet mitt på ljusa dagen). Men jag gillar hotellet (ME by Melia) skarpt. Allting är så förbannat snyggt och designat och varje detalj är genomtänkt. När man simmar i poolen kommer någon och bjuder på färsk mango, när vi slappar i solen kommer någon med en våt kall ansiktshandduk för att svalka sig med. Allt handlar om detaljer här. En DJ pumpar ut housemusik och man kan inte annat än att ryckas med! Det är nästan berusande, trots att vi bara druckit en endaste pina colada!

Och jet settarna då? Ja, jag har redan lärt mig ett och annat av dem. Till exempelt att man ska ha örhängen, bangles och långa halsband att matcha sin bikini med i poolen - riktigt snyggt!

Nu ska köra en runda på gymmet och sen blir det middag. Senare behöver vi inte gå långt för ett party, vårt hotell är en enda stor nattklubb och är liksom navet i Los Cabos uteliv. Både legendariska Nikki beach club och Passion club ligger i anslutning till vårt resort. Här ska det dansas ska vi veta!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Asserorize your bikini! great idea!! njuuuut av smestern madame, puss

2009-08-25 @ 08:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback