Igår var det mys och shopping på schemat.

Igår hade vi en solig och varm dag som började i Meatpacking. Jag gick och klippte mig av en top stylist på Bumble & Bumble som trodde att han var Gud själv. Jag var lite sen eftersom taxichauffören släppt av oss typ 5 kvarter bort. Men hursomhelst, killen som klippte mig var cool och totalt ärlig. Han tog sitt yrke på största allvar och vägrade kallprata medan han utförde sitt verk! Otrevligt tyckte jag som är van vid att frisörer aldrig kan hålla tyst, men shit vad grym han var på att göra sitt jobb. Jag var jättenöjd! Dessutom var salongen fantastisk i den gamla industrilokalen med fönster från golv till tak ut mot floden.

Efter detta åt vi brunch på Pastis, en klassiker i Meatpacking. Sen vandrade vi runt på smågatorna i West Village och småshoppade lite, eller rättare sagt jag småshoppade lite och Natxo shoppade mycket! he he... Jag fyndade lite på Marc Jacobs rean inför hösten och Natxo på sin favvo Reiss. Vi fikade på vår favvo mys fik som jag inte vet namnet på men som alltid är lika trevligt och bakverken alltid lika goda!

På kvällen blev den middag kring 9 tiden på en Italiensk uteservering i Soho. Supermys.



Lunch på Pastis. Här ser ni klippet. 10 cm kortare.



Här satt vi på Pastis terass i skuggan.




NYC by night. Till höger ser vi Empire state building.



Det här är utsikten från vårt hotell och som ni ser bor vi rätt nära Central Park. Idag tänkte vi testa att hyra cyklar och cykla runt i lugnt tempo i parken, ha lite picnic och njuta av solen. Det ska bli varmt idag så parken är nog rätt ställe att spendera dagen på.



Kommentarer
Postat av: Lena

Så fin du blev i håret gumman! Du ser så otroligt super ut, kan det vara kärlek säg......?

Ha en härlig dag i Central Park, jag är bara lite avis på er..... men här hemma är det lika varmt som på revieran...pust! Kramar och pussar i massor till er båda! Mum

2008-07-26 @ 16:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback