Skön dag i Chicago

Har haft en ganska skön dag idag. Vaknade och kilade ner till Starbucks för lite te och yoghurt. Sen gick jag till poolen och simmade 20-25 längder. Det var gudomligt skönt att få sträcka på min stackars kropp. Sen bastu och hela köret, underbart! Efter det gick jag ut och tänkte få mig lite shopping. Vi bor ju mitt på Michigan Av. som är Chicagos shoppinggata numero 1. Utbudet är otroligt - men jag var inte jättesugen. Kanske var det att jag hade så förbannat ont i ryggen, eller värmen eller nåt... men det blev inte mycket shopping. Jag strosade mest runt med min nya kamera och tog bilder på staden.  Vid 4 tiden strosade jag hem igen och mötte upp Natxo som haft en tuff dag med möten och annat. Han var helt slut. Vi köpte med oss mango-smoothies och is-te och gick till poolen tillsammans. Han simmade och jag satt och läste. Ikväll ska vi till ett av Chicagos mest berömda jazz-hak för lite käk och live musik!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback