Nu tar jag mitt pick och pack...

Nu tar jag mitt pick och pack och flyr Sverige för ett tag och byter Stockholm mot Philadelphia. Väskan är packad och om 24 timmar sitter jag på planet västerut. Idag har jag laddat batterierna på Sturebadet och legat och flytit runt i bassängen (en 80 årig gubbe simmade om mig ett flertal gånger) hängt i aromarummet, ångbastun, torrbastun och fått en helkroppslerinpackning och ansiktsmask! Hallelujah! Tackar och bockar till Jonas och Linda av vilka jag fått presentkortet på Sturebadet! Sen gick jag till Hudsalongen på Regeringsgatan och vaxade mina lurviga ben. Lite sorgligt, jag hade börjat vänja mig vid den blonda kroppsbehåringen som värmde så fint om sommarkvällarna.





Äntligen går nedräkningen nu mot sitt slut och jag och Natxo får ses igen (det var väl 6 veckor sen sist ungefär). I morgon eftermiddag så får vi mysa i sommarvärmen och allt kommer att vara alldeles alldeles Underbaaaart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback