Äpplet.



Idag bär det iväg till äpplet. Staden. New York. Nu bjuder jag på en bild ifrån fredagen den 24 augusti 2007. Jag och Natxo var i New York. Nästan ett år sedan. Detta är utanför New York Public Library. (Ni vet där Carrie ska gifta sig i Sex and the City filmen!!!!). Det var en stekande het dag. Ungefär som idag.



Vi ska denna gången bo på Le Parker Meridien i Midtown. Ja, jag vet att vi har a thing för lyxhotell. Men man måste ju passa på när dollarn är låg och priserna är skitlåga. Riktigt låga. Man skulle typ få ett vandrarhem i Sverige för den summan vi bealar för detta chica designhotell mitt på Manhattan med utsikt över Central Park. That's sick!









Ses i NY nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback