Greetings from the poolside!

image57

Detta är vad jag sysselsatt mig med större delen av dagen!!! Ligga vid poolen och slappa.... Idag har varit en perfekt söndag. Först tränade jag. Sen slappade jag vid poolen med Dieter och min italienska granne som jobbar på Fiat. Sen gick jag och Dieter och shoppade och hittade massa snygga kläder på rean.

Sen blev vi inbjudna till min grannes italienska middag! Där fann vi 5 italienska killar som lagade fantastisk mat! Pasta, hemagjort tiramisu och gott vin! Vad mer kan man begära? Bravisimo!!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Lo

faaaaaaaan vad avis jag blir!!!!! men jag blir åxå lycklig över att du verkar ha det så underbart!!!!

fina fina elsa pölsa falukorv!
pusss

2008-02-11 @ 14:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback