Festkommittén

sorry... har inte uppdaterat bloggen på många dagar! Har varit för mycket! Hinner inte sitta och blogga när jag kommer hem på kvällen! Nu är klockan 21.40 och jag har precis ätit middag hemma. Skönt att laga lite egen mat för en gångs skull!

I morgon är det fredag! Så himla skönt! Veckan har varit mycket intensiv (som vanligt) mycket stress (som vanligt), men skillnaden den här veckan är att det känns som att arbetet har gått frammåt! Det har "släppt" och nu kan man svart på vitt se vissa framsteg för mitt projekt! Det känns som att mitt arbete här på Atlas i Indien bara har börjat! Inte mycket man hinner på en månad egentligen!

En nyhet är att en dam från Svenska Handelskammaren i Indien ringde mig i går och frågade om jag ville vara med i deras festkommitté! Om hon bara visste hur rätt hon hade ringt! Jag älskar ju att ordna fester! Självklart sa jag ja. I april ska de ha en bal i Delhi, men det är ju så långt dit så den kan jag inte vara med och planera, bara gå på! Men däremot ska jag vara med och planera deras kräftskiva i Bombay i slutet av sommaren! Det blir grejjer!

Igår var jag återigen på SPA och fick massage. Jag råkar bo precis vägg i vägg med Punes bästa SPA:
Four Fountains Spa! Så skönt!

Kommentarer
Postat av: Johanna

ge mig ett P!
ge mig ett A!
ge mig ett R!
ge mig ett T!
ge mig ett Y!

vad blir det??????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback