SNAP SNAP SNAP!

Antligen lite snapshots fran min Bangalore-upplevelse! Har inte varit sarskilt flitig med kameran som jag brukar, men ett och annat kort har det blivit! Se nedan!


 Detta ar precis utanfor mitt jobb!

 Detta ar kontoret vid fabriken (inte det jag ar pa varje dag...)

 Garuda Mahal! The Divine shopping-mall!

 Bangalore ar gront trats mycket trafik!

 Sangams nya dans-saris!!!!

 Yes Madame likes the pink and gold!! Gulabi aur sunehri, hai allah!

 Yes Madame blir sa har lycklig av sina fina guld-bangles!!!!

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: JL

Vilka snygga saris!!

2006-07-27 @ 10:49:40
Postat av: lena

Vad roligt att få se hur du har det i B-lore! Trevligt att det är mycket grönt varvat med den livliga trafiken. Sangams nya saris är hur läckra som helst, rosa är verkligen en färg som madame passar i. Varma kramar från mamma

2006-07-27 @ 11:10:01
Postat av: bhavana

jag hoppas verkligen att hela sangam frå såååå fina guldbangels!!
sarees ser jäöttefina ut!! totally gulabi!!

Postat av: bhavana

jag känner igen the shopping mall! den är ju på MG road. kommer ihåg att de hade shyssta snacks i stånden utanför (kanske mins jag det just nu för jag är så himla hungrig och bakfull på jobbet... tur att era khana är i micron o plingar snart!!)... gallerian påminner väl lite om de i bombay va!!'

cumme

2006-07-27 @ 12:34:41
URL: http://www.sangam.se
Postat av: Sapna

A vilken fin sari!! Me like a lot! Ett valdigt bra val at Sangam! Jag borjar ocksa kanna att tiden ar knapp innan det bar av tillbaka hem.. det kanns lite vemodigt, hade garna varit kvar ett par manader till. Men vi far gora det basta av tiden som ar kvar och njuta sa mycklet som mojligt innan nast lasar borjar. Och det later som du gor ett bra jobb dar :)
Cumme Sapna

2006-07-31 @ 15:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback