Weekend


Så var det fredag igen då. Jag har inte gjort något vettigt den här morgonen men ska ta tag i saken nu och gå ner med min laptop till fiket på hörnet och skriva lite. Natxo är påväg hem trots att klockan bara är ett för att hans snälla flickvän, eller vänta... wife-to-be, har bokat en massage åt honom vid halv fem :)

Ikväll ska vi på Ballet X som är en sorts modern version av klassisk ballet. Sist vi såg dem dansade de till Portishead och det var så vackert och musiken var så bra att jag grät. ha ha! Hoppas det blir lika bra ikväll!

På söndag morgon så kommer Johanna hit till Phila! Vi ska ha det grymt tillsammans - äntligen får jag visa henne vårt Philly och New York! She will like it! Jag har haft en shopping-detox här på några veckor (eller vänta nu ljög jag), okej på någon vecka, så jag ser fram emot att gå loss på alla vintage affärer i New York och Brooklyn i nästa vecka. Dessutom är det ju Thanksgiving nästa vecka och det är klart att Amerikanarna firar det med en konsumtions-fest utan dess like! Mellandagsrean kan slänga sig i väggen - på fredag är det Black Friday som betyder insanely god deals överallt!

So long!



Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni får en trevlig stund på Ballet X och att Natxo stressat av under sin massage! Vilken härlig present! Förstår att du ser fram mot att Johanna kommer till er i Philla, ni kommer ha "lots of fun" bara lite avundsjuk på shoppingplanerna, men snart är jag hos dig! kramar från mamma

2009-11-21 @ 01:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback