mycket att göra härborta.


Ja, jag borde uppdatera stackars bloggen oftare men det har varit mycket att göra. Först var jag sjuk i 3-4 dagar efter att vi kom hem från Mexico. Nu är jag bättre och vi har haft en mysig helg här hemma. Vi har ätit brunch, suttit och druckit iste på vårt café (utomhus såklart!) och gått i gamla bokhandlar och kollat på film (Twilight...äntligen!).

Igår var vi på fest hos Lauren och Sid, våra grannar. Det var jättemysigt. Det blev vin, ost och en massa nya människor.  Idag vaknade vi av att solen sken så vi stack ut till en park och tog med oss lite lunch och åt där. Verkligen vårigt nu! Körsbärsträden och Magnolian blommar!

På onsdag åker vi båda till Sverige! Känns galet! Det är ju min kära bror som ska gifta sig i helgen. Vi ska bara stanna tills nästa måndag då vi åker vidare till Madrid. Där ska vi vara några dagar hos N's syster. Helgen efter gifter sig N's tvillingbror i Bilbao! Så då blir det ännu en stor fest! Kul! Ser verkligen fram emot att möta våren i Europa!

Ja.. jag har också börjar säga "Europa" som alla amerikanare gör här och liksom referera till det som ett enda land, vilket det typ är för dem. Men i alla fall...

Så nu är det bara till att packa igen. Gud, jag lever verkligen i en resväska just nu! Det är både på gott och ont!



Kommentarer
Postat av: sofie

Vad roligt med två bröllop! Kul att era bröder gifter sig nästan samtidigt! Jag antar att du bara hinner med Kalmar då när du är i Sverige så kort tid, eller planerar du en sväng upp till Stockholm så man får träffa dig? Vad skönt det låter med vår och lunch i parken! Hoppas att det känns som mest "på gott" att packa ihop och resa iväg igen, hörs snart sweetie! Cumme Sapna

2009-04-06 @ 17:49:40
Postat av: Johanna

välkommen till Europa! Puss o kram från Europa!

2009-04-06 @ 21:04:15
Postat av: Johanna

välkommen till Europa! Puss o kram från Europa!

2009-04-06 @ 21:04:30
Postat av: Lena

Det ska bli så kul att träffa dig snart gumman! Sängen är bäddad och klar! Kramar i massor från ett Kalmar i bröllopsyra!





2009-04-06 @ 22:08:26
Postat av: Lena

Det ska bli så kul att träffa dig snart gumman! Sängen är bäddad och klar! Kramar i massor från ett Kalmar i bröllopsyra!





2009-04-06 @ 22:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback