Filmfare Awards

image76

Efter en dag av solsken, poolparty och paraplydrinkar relaxar jag nu framför TV. I kväll är det nämligen Filmfare Awards! Det kan jämföras med Hollywood's Oscarsgala, men detta är såklart för Bollywood only! Denna fantastiska gala bjuder på underhållning av första Bollywood-klass! Fantastiska saris, glamourösa bollywood-divor, fantastiska dansframträdanden och självklart många spännande momens... vem blir Best Actor, Best Actress? Best song of 2007, best coreography? etc. ect.

Min gamla chaufför, som inte kör för mig längre, som jag inte sett på flera veckor ringde mig i morse:

- Hello Madame!
- Who is speaking?
- Madame is me, Wajid.
- Oh, hi Wajid how are you?
- Madame I just wanted to call you to remind you that today is Filmfare Awards!!
- Thank you Wajid, I am looking forwards to that all week!
- Yes madame, only that is why I wanted to call.

So Sweet!!

Nu back to Shah Rukh Khan and chocolate ice creem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback