PUNE - Here I come!

image46

Jaha då var det dags! På lördag morgon 19 jan åker jag då till Indien igen! Syftet är att jobba på Atlas Copco i Pune som ni alla säker redan vet om! Det blir ett begränsat projekt på 2 månader inom Customer Relations till att börja med, vilket känns ganska skönt. Liksom lagom att komma dit och kolla in läget i 2 månader och se hur man trivs! Sen får vi se vad som händer, kanske blir det ett år till efter det. Men jag ska inte tänka på det nu. Jag älskar att planera, men jag tror att situationen kräver en "en dag i taget"-approach!

Jag ska försöka blogga mycket och lägga upp roliga bilder. Tyvärr kommer jag nog jobba grymt mycket och jag är inte säker på om jag kommer att ha Internet "hemma" (dvs det hotell jag kommer att bo på i 2 mån). Men jag ska göra mitt allra allra bästa!

Nytt för bloggen i år är att det krävs ett inloggning och lösenord för att komma in. Anledning är att jag vill känna mig trygg i att lägga ut bilder och information som tel nr etc. Detta är en blogg för att hålla kontakt med familj och vänner och inte för att varenda googlare ska få total inblick i ens liv! okej lite nojjig är jag... men ändå!





Kommentarer
Postat av: Lisa-Lo

älskling! som jag kommer att sakna dig! jag hoppas att
du får en underbar resa och inte fömycket jobb!

ser fram emot att läsa om dina äventyr här!

massa pussar på dig mitt hjärta!

2008-01-17 @ 17:59:07
Postat av: Johanna

Yes! how do you feel in India MADAME???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback