Tisdag 5 Maj


Vad jag gör idag:

Klipper, klistrar och jobbar på hemligt projekt
Fått hemläxa från min magdans-lärare via email.
Bokat min tredje jobb-intervju (samma företag) till på tisdag nästa vecka!
Skypat med mamma och pappa som var på Arlanda påväg hem från Thailand.
Köpt snor fin födelsedagspresent till N. Blev ett par manchettknappar i silver från Paul Smith.
Testat på Pilates för första gången. Blev inte överväldigad. Blir definitivt yogan trogen!
Ätit spenatpasta i stora lass.
Skypat med världes bästa Johanna
Skrivit en inbjudan till en Veggie-BBQ vi ska ha i slutet av Maj
Mejlat Karin och Lisa Lo
Pratat med N som fortfarande är i Chicago

Ikväll ska jag dricka te (från Gerdas i Kalmar) och pyssla lite.
Kanske ska jag öva lite på magdansen!


Cyber-kramar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Yoga Pilates 2-0!

2009-05-06 @ 18:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback