Inte mycket valborg här inte...


Sorry för dålig uppdatering denna veckan, har varit mycket på gång. Sen har jag saknat Sverige för mycket för att skriva också. Vet inte vad det är med mig nu men har varit lite home sick under några dagar. Så jag har gått till gymmet och tränat varje dag och försökt sysselsätta mig. Och vid det här laget kan jag väl också göra officiellt att jag faktiskt har varit på en mycket spännande jobb-intervju denna veckan! Mer info senare om detta!

Igår var det inte mycket till Valborg här för vår del. Vi var istället på en 30-års surprise-party. Det var ett glatt gäng spanjorer och amerikaner (och en svensk) som samlades för öl, margaritas och tårta. Det var trevligt, men jag förstår fortfarande inte hur man kan ordna en 30års fest på en smutsig pub med öl i plastglas, fruktansvärt dålig musik (senare kareoke) och tv skärmar som visar baseball eller basketmatch. SO inte min grej...

Idag ska jag börja en kurs i BELLY DANCE på mitt gym! Har aldrig riktigt dansat magdans med jag tror att det kan bli roligt, och kanske kan jag få lite inspiration och lite moves till nästa Bollywood koreografi till
Sangam!!

Ser fram emot en mysig helg efter en ganska galen vecka!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback