Ja just det ja...


Nästa onsdag sitter vi på Karibiska Rivieran, Mexico och sippar Margaritas! Oh Yeah!!








... det är hit amerikanarna åker på semester, och jag är ju inte sen på att ta seden dit jag kommer!

Vi ska bo i Tulum på ett mycket enkelt eco-chict ställe som heter OM Tulum (som i det indiska mantrat). Där bor man i enkla cabanas (bungalows) med 20 meter till havet, och njuter av den avslappnade karibiska livsstilen, besöker Maya ruiner och ligger i hängmattorna bland kokospalmerna och läser. Jag kan inte beskriva HUR EXALterAd jag är exakt att få vädra min bleka hud i den exotiska värmen, men i alla fall väldigt väldigt mycket!!!! Jag vet några som gärna skulle följt med och soldyrkat och sluppit det kalla Sverige- vädret, åh vad jag önskar att ni var här och att jag kunde stoppat ner er i min resväska! Mina Sweetisar!

Det är helt fantastiskt att man faktiskt kan ta ett direktflyg från Philadelphia, som inte ens är dyrt och på 2,5 timmar är man nere i Mexico. Fantastiskt!!! Bikinin är inhandlad i NY, solhatt och solskyddsfaktor måste köpas, sen är jag ready to go!!





Kommentarer
Postat av: johanna

Precis som Brenda och Dylan gör american styleee, a getaway in Meixco!! Bien bonita, det här förtjänar du!!! puss

2009-03-18 @ 17:09:31
Postat av: Elsa

Oh Yeah! Enda skillnaden är att jag inte behöver the parents permission att lämna landet! Men annars..true Beverly Hills Style!

Postat av: Nicklas

Lyllo dig!

2009-03-19 @ 13:16:54
URL: http://www.monotype.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback