Happy Friday!


Idag har det vart en ganska så skön fredag. Har cyklat omkring på min lilla bike runt i stan och gjort lite ärenden. Vart på gymet (efter 1 veckas uppehåll!) och kört hårt och badat ångbastu. Nu relaxar jag och lyssnar på Madonna "Deeper and deeper" på högsta volym och väntar på att N ska komma hem om några minuter så att helgen kan börja!

Ikväll planerar vi att laga mysig middag, kolla på någon Pedro Almodóvar- film (måste öva upp min spanska nu!) samt äta stora mängder Ben and Jerrys "New York Super Fudge Ice cream". Annars blir helgen mycket mycket lugn. Blir till att ladda inför Mexico!!!!!! Är så taggad! Har köpt mig en Lonely Planet och ska läsa om alla korallrev och Maya ruiner nu!



Ha en bra helg vänner!

xoxo



Kommentarer
Postat av: jo

perfekt! history sun n drinks! great semester-combo tycker miss B här hemma! ska jag ringa dig imorgon kväll??? (förslag sverige tid kl 21?) puss

2009-03-21 @ 17:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback