1 day to go...


Ja det enda vi gör nu är att ladda inför Tulum, Mexico! Har inte hunnit med mycket idag... Cyklat runt i stan och gjort ärenden. Solen har lyst men vinden varit iskall. I helgen har det varit 17 grader och nu är det typ 10. Freezing! Så jag kan inte göra annat än att tänka på vita stränder och iskalla margaritas.

Som att det inte var färdigcyklat efter det så gick jag till gymmet och cyklade 1 mil! Ja, och det var inte ens jobbigt. Fasen vilken kondition jag börjar få. I lördags kväll cyklade jag också 1 mil och sen gick jag ner till basketplanen och spelade med N. Han har spelat och coachat basket i hela sitt liv så han är ett riktigt pro. Det var superkul och jag tvingade honom till att säga att jag verkligen hade potential, he he... Förutom att hänga på gymet så har vi inte haft för oss så mycket i helgen. Vi har mest varit hemma och lagat mat och myst.

Jag har börjat köra här i staterna eftersom jag nu fått mitt körkort från konsulatet. Det är lite skillnad att köra här i en fyramiljoners stad än i lilla Kalmar! En massa filer och avfarter och skit, men det går bra på något sätt ändå. N har köpt en splitterny Audi A4, eller rättare sagt hans företag har köpt den åt honom, som vi hämtade i helgen, och den var sweeeeet att köra. Natxo var nervös, men min parkering skulle jag kunna vinna medalj för!

I går kväll var jag ute med ett par tjejer på en vinbar runt hörnet. Det var granntjejen L och en kollega till henne och jag. Vi hade det supermysigt och vi ville aldrig gå hem, det var roligare att prova en massa viner och snacka! Kollegan, som liksom min granne också jobbar som stylist, fast i New York, hade rest en massa i Indien och vi hade 1000 saker att prata om.

Det var en liten uppdatering från mig! Allt är frid och fröjd alltså, ungefär.

xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback