Någon ska till Bombay men det är inte jag.


God Morgon kära vänner! Eller god kväll kanske är mer lämpligt. Hur som helst. Jag har precis ätit en super brunch med pannkakor och sylt, härligt. Det är vår i luften, solen skiner nästan igenom molnen. Nu håller N precis på att packa sina väskor för att sätta sig på ett 16-timmars direktflyg till Bombay. Han ska besöka olika vindkraft-företag i Indien under en vecka med en spansk delegation. Intressant för honom men trist för mig. Hoppas att veckan inte blir allt för lång utan honom.

Jag fick följa med om jag ville men jag tackade nej! Kände inte att 16 timmars direktflyg var bra för mina leder. Sedan 10 timmars tidsskillnad. Jag skulle vara helt slut i några dagar och sen var det bara att åka tillbaka. Nej, Indien ska man inte stressa i. Min resa är inte nu, den kommer nog snart. Jag ska istället ta det lugnt hemma och träna och fortsätta att kurera mig. Dessutom får jag mycket tid till att skriva och läsa. Men jag kommer att sakna honom.

Hoppas er helg är super! Min har varit underbar hittills!


xoxo

Kommentarer
Postat av: johanna

sunt och smart val! enjoy BFF-time i philly!! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback