Hello my name is...

Igår var vi på cocktailparty/premiere för en ny klubb som heter XIX (Ninteen) som syftade på att den låg på 19e våningen, högst upp på Hyatt Hotel. Vi knallade dit i våra finaste cocktail kläder, det var bara 3 kvarter från oss. Stället var väldigt fancy. Det var som ett stort runt rum med ett tak som en kupol, och med fönster runt om hela rummet. Vi hade en otrolig utsikt över stan med sina skyskrapor och sin trafik. Det bjöds på en italiensk buffé, vin och cocktails. Det var riktigt classy, riktigt fancy ... om det inte hade varit för de sjukt fula namnlappar man fick när man klev in! Hallå namnlappar?? Tror ni jag vill förstöra min fina vintage klänning med en stor vit blaffa som det står mitt namn på? Äh... det var ju bara för Amerikanskt... Det var väl meningen att det skulle vara sådär intimt, sådär alla känner alla... vi var ju bara straxt över 60 pers bjudna. Men det får ju finnas gränser!

I alla fall så är det väldigt farligt att servera gratis cocktails för vi ville aldrig gå hem. Vi hade det superkul! Kommer definitivt gå dit igen!! Så idag är jag lite smått trött. Det är strålande solsken ute så ska nog släpa mig ut snart för lite D-vitamin boost. Måste bara berätta om Yogan igår, det var samma lärare som i tisdags, vi kan kalla henne P. Hon är galen den kvinnan. Hon tog det en nivå längre den här gången: hand stand. Ja alltså vanligt stå på händerna. Jag kan säga att jag fixade det inte!!









Bilder:
flickr



Kommentarer
Postat av: Lena

Hello cocktailelsa! Det måste har varit en upplevelse, tjusigt värre! Utsikten var ju inte heller fy skam.... Men det där med cocktails brukar "straffa sig" dagen efter :-) Men som sagt du verkade vara pigg och glad som alltid när vi skypade! Sitter här på Ekerum och tittar ut över ett vintervitt Öland med strålande sol. Inte dåligt det heller! Ha en riktig bra helg och hälsa N så gott! Miss You!

2009-02-20 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback